يور پاتوق. پاتوق ستاره آسمان
زندگي دو بخش است: قسمت اول در انتظار قسمت دوم ....و قسمت دوم درحسرت قسمت اول

Click to view full size image

کاش منو شناخته بودی .. کاش به عشقم پی می بردی ..

کاش میدونستی تو دلم چیزی جز عشق و دوست داشتنت وجود نداره ..

ولی .. تکرار حرفام .. اوج عشقم .. نهایت دوست داشتنم ..

چه فایده داره وقتی تو نمیخوای بدونی .. وقتی نمیخوای بشنوی ..

تو هنوز منو نشناختی عزیزم...

کاش میدونستی این آتیش دلم ..مجال بودن رو هم داره ازم میگیره ..

کاش میدونستی بی تو بودن برام فقط شکنجه و جهنمه ..عذابه

کاش میدونستی .. به خدا قسم این حرفام شعار نیست

 عین واقعیته نازنینم ..من بی تو میمیرم .. خیلی دوستت دارم ..

هر لحظه با تواًم عشق من ..عمیق تر نفس بکش نازنینم .. دارم می میرم ..

دلتنگی ..غم ..غصه .. داغونم کرده .. من به تو محتاجم خیلی محتاج



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: سه شنبه 6 ارديبهشت 1390برچسب:,
ارسال توسط بهنام

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 220
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 220
بازدید ماه : 554
بازدید کل : 270611
تعداد مطالب : 308
تعداد نظرات : 46
تعداد آنلاین : 1